Programda Özlem Çerçioğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a siyah kaplı bir defter takdim etti.
O kareleri sosyal medya hesabından paylaşan Çerçioğlu, "Genel Başkanımız ve Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde Genişletilmiş İl Başkanları Toplantımızı gerçekleştirdik.
Milletimize ve kentlerimize hizmet etme yolunda; güçlü ve kararlı şekilde daha fazla çalışmaya, vatandaşlarımızı hizmetle buluşturmaya devam edeceğiz" notunu düştü.
Çerçioğlu, Cumhurbaşkanı Erdoğan'a üçüncü kez siyah defter takdim etmiş oldu.




