Aydın İl Jandarma Komutanlığı Çevre ve Doğa Koruma Timi tarafından, Germencik ilçesi Ortaklar Bölgesinde Selahatin İlkokulu öğrencilerine çevreye duyarlı bireyler olarak yetişmelerini sağlamak amacıyla anlamlı bir etkinlik gerçekleştirildi. Etkinlik kapsamında tohumlu kalemler toprakla buluşturulup, her öğrenciye bireysel sorumluluk verilerek çevre bilincinin sadece bugünün değil, geleceğin de teminatı olduğu vurgulandı. Öğrencilere; doğayı korumanın, gelecek nesillere yaşanabilir bir dünya bırakmanın en önemli görevlerden biri olduğu anlatıldı.
Aydın
ÇEVRE
Kuşadası
POLİS
SİYASET
SAĞLIK
Çine
SPOR
HABER
Didim





