Büyükşehir Belediyesi’nin eski bayramlaşma geleneklerini devam ettirmesinden duydukları memnuniyeti dile getiren vatandaşlar, Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkür etti. Başkan Çerçioğlu ise tüm vatandaşların Ramazan Bayramı’nı kutladı ve “Sevdiklerinizle birlikte sağlık, huzur ve mutluluk dolu bir bayram geçirmeniz dileğiyle; Ramazan Bayramımız kutlu olsun” ifadelerini kullandı.
Kuşadası
Aydın
ÇEVRE
Didim
SAĞLIK
SPOR
POLİS
EĞİTİM
SİYASET
Büyükşehir Belediyesi’nden lokumlu bayramlaşma
Aydın Büyükşehir Belediyesi, Ramazan Bayramı dolayısıyla bayram namazı sonrası vatandaşlara lokum ikram ederek bayramlaştı.
Yorumlar




