Ziyarette Künkcü ve yönetim kurulu üyeleri, Çerçioğlu'nu Aydın'da gerçekleştirdiği başarılı çalışmalarından dolayı tebrik etti ve başarılarının devamını diledi. Çerçioğlu ise Künkcü ve yönetim kurulu üyelerine nazik ziyaretleri için teşekkür etti.