Kaza, Aydın Denizli Otoyolu Kuyucak çıkışı yakınlarında meydana geldi.
Edinilen bilgiye göre, yolcu otobüsü kontrolden çıkarak bariyerlere çarptı.
Çarpmanın şiddetiyle bariyerler araca saplandı.
İhbar üzerine olay yerine çok sayıda sağlık, itfaiye ve jandarma ekipleri sevk edildi.
Kaza sonrası araçta bulunan yolcular büyük korku ve panik yaşadı.
Aydın
Kuşadası
POLİS
EĞİTİM
ÇEVRE
Nazilli
SPOR
SİYASET
Didim
SAĞLIK
YAŞAM
EKONOMİ
Yolcu otobüsü bariyerlere saplandı
Aydın’da yolcu otobüsü kontrolden çıkarak bariyere çarptı.
Yorumlar




