Açıklamada şu ifadelere yer verildi;
“Aydınspor futbolcuları olarak, kulübümüzün sahipsiz bırakılması nedeniyle uzun süredir zorlayıcı şartlar ve ciddi maddi imkansızlıklarla mücadele etmek zorunda kalıyoruz. Bu sebeplerden dolayı, Pazar günü oynanacak olan Güzeltepe maçının ardından şehre dönmeme ve kalan maçlara çıkamam kararı almış bulunmaktayız. Saygılarımızla.”
Kuşadası
Aydın
POLİS
ÇEVRE
Didim
SİYASET
HABER
Aydınspor oyuncuları maçlara çıkmayacak
Aydınspor futbolcuları, yaşadıkları maddi sıkıntılar nedeniyle hafta sonu oynanacak Güzeltepe maçının ardından şehre dönmeme ve kalan maçlara çıkmama kararı aldıklarını duyurdu.
Yorumlar





