Aydın Haberleri

Üçüncü kara defter Erdoğan'da

Aydın Büyükşehir Belediyesi Başkanı Özlem Çerçioğlu, Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'na katıldı.

Abone Ol

Programda Özlem Çerçioğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a siyah kaplı bir defter takdim etti.

O kareleri sosyal medya hesabından paylaşan Çerçioğlu, "Genel Başkanımız ve Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde Genişletilmiş İl Başkanları Toplantımızı gerçekleştirdik.

Milletimize ve kentlerimize hizmet etme yolunda; güçlü ve kararlı şekilde daha fazla çalışmaya, vatandaşlarımızı hizmetle buluşturmaya devam edeceğiz" notunu düştü.

Çerçioğlu, Cumhurbaşkanı Erdoğan'a üçüncü kez siyah defter takdim etmiş oldu.